O nama
Mali porodični biznis prerastao je u proizvodnju dušeka i galanterije za spavanje, koja distribuira proizvode na cijeloj teritoriji naše zemlje i regiona.
Firma je osnovana 1986.god. A iskustvo u prodaji i proizvodnji namještaja datira od 1980.god. u tada društvenim firmama: fabrika namještaja ,,Jelka Radulović“ iz Aleksinca, fabrika namještaja ,,Drina“ iz Vrbasa, Drvni kombinat ,,Crni bor“ iz Prilepa i firma namještaja ,,Zvezda“ iz Velike Plane, koja je prvi izložbeni salon namještaja otvorila jos 1982.god u Donjoj Gorici u Podgorici. Samostalnu firmu otvorili smo 1986.godine.
Naši proizvodi prolaze kontrolu sa najvišom ocjenom Šumarskog fakulteta iz Beograda. Konstantna usavršavanja i moderna tehnologija daju rezultate u vidu visokokvalitetnih dušeka, kako za opremanje turističkih i medicinskih objekata, tako i za domaćinstva.
Danas imamo proizvode od najkvalitetnijih materijala koji su uvezeni sa zapadnoevropskog tržišta Holandija, Belgija, Italija, Slovenija…
Bavimo se proizvodnjom i prodajom svih vrsta dušeka za spavanje i kreveta. Razvili smo sopstvenu proizvodnju.
Naši dušeci garantuju maksimalan komfor i udobnost, a prije svega kvalitet.
Sva platna su antialergijska i antibakterijska.
Izradjujemo sve dušeke po željenim dimenzijama.
Moto firme i vizija budućeg razvoja je jednostavna KVALITET I TAČKA.
Garancija
Saloni ,,VENTA“ koji posluju u okviru preduzeća d.o.o ,,NEBO JAN“ misle na povjerenje i zadovoljstvo svojih kupaca i zato Vam daju garanciju na VENTA dušeke u trajanju od DVIJE godine, uz posebne (navedene) uslove korišćenja dušeka.
Garancija na dušeke Venta
- Za dušeke Venta proizvođač daje garanciju za jezgro dušeka u trajanju od dvije (2) godine.
- Ukoliko se ne koristi odgovarajuća podloga (letvice) proizvođac daje garanciju od 1. godine.
- Proizvođač daje garanciju na navlaku dušeka u trajanju od 1 godine.
- Proizvođač garantuje kvalitetan proizvod koji ce valjano služiti svojoj namjeni ukoliko se budete pridržavali uputstva o upotrebi i održavanju dušeka.
- Proizvođac garantuje da dušeci od pjene neće izgubiti elasticčnost preko normalnog nivoa popuštanja pjene.
Pravila o upotrebi i održavanju dušeka
Da bi vam dušek pružio sve vrijeme udoban i zdrav san, molimo Vas da se pridržavate određenih preporuka za korišćenje:
- Proizvod je namijenjen za korišćenje u zatvorenim prostorijama, u normalnim klimatskim uslovima, relativne vlažnosti vazduha između 50% i 70% i temperature preko 18֯C.
- Uz pravilno – normalnu upotrebu dušeka, materijali unutar dušeka ostaće nepromijenjeni, tvrdoća odnosno visina dušeka od pjenastih materijala tokom vremena mogu se smanjiti što je posledica prilagođavanja – slijeganja pjene, što je normalno ine utiče na svojstvo dušeka.
- Dušek staviti na ravnu podlogu koja mu omogućava nesmetano strujanje vazduha.
- Dušeci se obavezno moraju okretati I provjetravati. Prilikom provjetravanja preporučljivo je da dušek bude bez posteljine.
- Prilikom upotrebe obavezno dušek zaštitite i prekrijte posteljnim čaršafom.
- Ukoliko se dušek nalazi u zatvorenom boksu kreveta postoji vjerovatnoća da dušek neće moći dovoljno da se provjetrava i postoji opasnost od stvaranja buđavih fleka.
- Ukoliko krevet nije prozračan potrebno je dušek češće provjetravati (minimum jednom mjesečno).
- Da biste dušek provjetrili dovoljno je da ga preko dana samo malo izdignete na višu ivicu (stranicu) kreveta tako da omogućite strujanje vazduha sa svih strana a uveče ga vratite u svoje ležiste.
- Kod dušeka na koji se konstantno leži preporučuje se provjetravanje i okretanje jednom nedeljno ili nabaviti dušek za tu namjenu.
Garancija ne važi:
- Ukoliko kupac ne prilozi original račun i garantni list kao dokaz o kupovini proizvoda.
- Ukoliko se ustanovi da je kupac proizvodom rukovao nepravilno I na neodgovarajući način (držanje dučeka u vlažnoj prostoriji, na neodgovarajućoj podlozi, oštećenja prouzrokovana od strane kupca)
- Za nedostatke koji su posljedica habanja.
- U slučaju fleka i buđi nastalih od vlage.
- U slučaju da dušek nije korišten sa odgovarajućom podlogom (letvice).
- Usled prilagođavanja i slijeganja pjenastih materijala jezgra dušeka i promjene originalne boje, što je osobina materijala.
- U slucaju vraćanja proizvoda kupac je dužan da upakuje u originalno pakovanje I zaštiti isti. Ukoliko proizvod nije zaštićen, proizvođac može da odbije zahtjev za popravku ili zamjenu.
Postupak garancije:
- Kupac ima pravo na reklamaciju na kupljeni proizvod za koji se ne izdaje garantni list u roku od 6 mjeseci od dana kupovine.
- Garancija važi od dana isporuke proizvoda. Sa priznanjem 100% reklamacije ne prekida se garantni rok i novi ne može da počne već se nastavlja prethodno utvrđeni rok.
- Rok za otklanjanje grešaka u garantnom roku je 15 dana od dana prijema zahtjeva za reklamaciju.
- Reklamacija se isključivo podnosi pismenim putem, a osnovanost zahtjeva utvrđuje ovlašcćeni radnik tako što sačinjava reklamacioni zapisnik, i o tome obavještava podnosioca zahtjeva najkasnije u roku od 7 dana od dana podnošenja zahtjeva.
- Zahtjev za reklamaciju treba da sadrži razloge reklamacije kao i željeni način rješavanja iste.
- Zahtjev se smatra osnovanim samo ako se nedostatak na proizvodu pojavio u toku pravilne upotrebe proizvoda prema priloženom uputstvu. Svaki nedostatak nastao krivicom kupca usled nepravilne upotrebe proizvoda nece se uvaziti.
-
Osnovani zahtjev kupca zbog nedostatka na proizvodu, rješava se saglasno na jedan od tri načina:
1. Popravkom proizvoda;
2. Zamjenom kupljenog proizvoda za novi
3. Vracanjem novca u visini plaćene maloprodajne cijene tog proizvoda na dan vraćanja. - Ovlašćeno lice za rješavanje reklamacije je šef poslovne jedinice.
- Garancija važi samo na teritoriji Republike Crne Gore.
- Proizvod koji se reklamira mora biti neoštećen i u originalnom pakovanju i dostavljen prodavcu uz račun, garanciju i uputstvo o upotrebi.
- Prodavac nije u obavezi vršiti prevoz robe.
Napomena: Dušek rađen po vašoj mjeri ne može se zamjeniti za drugi, niti se može prepraviti bez saglasnosti proizvođača.
Načini plaćanja
- GOTOVINSKI
- VIRMANSKI
- BEZGOTOVINSKI (putem kartica VISA i MASTER CARD) PREMIUM kartica HIPOTEKARNE banke i kartica NLB banke, pomoću kojih postoji mogućnost plaćanja na 12 mjesečnih rata ili 5% popusta na sve artikle, osim modele koji su već na popustu ili akcijske artikle.



